Handelsbetingelser

Nedenstående handelsbetingelser er gældende for al samhandel med www.USB-Port.dk

➤ Juridiske oplysninger

www.USB-Port.dk ejes og drives af:

Jakob Peder Knudsen
Lumbyescej 10 5. sal dør 4
7000 Fredericia

Mail: admin@usb-port.dk

➤ Forsendelse og leveringsmuligheder i Danmark

De samlede leveringsomkostninger fremgår tydeligt, når du bestiller varer i webshoppen.

Følgende forsendelsesmuligheder tilbydes:

• Post Nord med og uden omdeling.
    Pris for levering starter ved 45 kr
  • Pakke uden omdeling koster 45 kr. og leveres til det posthus / Postbutik som ligger tættest på adressen man bruger i sin bestilling.
  • Pakke med omdeling hjem til den i bestillingen oplyste adresse koster 55 kr. i fragt.
  • Ovenstående priser på 45 kr. og 55 kr. gælder kun for pakker sendt til Danmark.
  • Der er mulighed for afhentning af dele på vores lager efter nærmere aftale med os.

Forventet leveringstid med Post Nord er mellem 1-3 hverdage, såfremt varerne er på lager. Lager status fremgår under de enkelte varer på hjemmesiden ved bestilling.

Ordrer afgivet fra fredag efter kl. 12 til søndag kl. 19:00 afsendes mandag eftermiddag( Gælder ikke Helligdage).

https://USB-Port.dk/ tager ansvaret for varerne, indtil modtagelsen.

➤ Varekøb

Varekøb foregår ved følgende procedure:

1. Den ønskede vare tilføjes til indkøbskurven.
  2. Når købet ønskes afsluttet, klikkes på linket indkøbskurven. Herfra kan man slette eller ændre antallet af bestilte varer. Marker at du godkender handelsbetingelserne, når indeværende handelsbetingelser er læst og accepteret. Vælg derefter kontakt og modtagerinformation
  3. Den ønsket leveringsmetode og betalingsmetode vælges
  4. Købet bekræftes og betaling gennemføres.
  5. Herefter modtager du en elektronisk ordrebekræftelse pr. e-mail. Husk at indtaste den korrekte mail adresse under din bestilling, ellers modtager du ingen ordrebekræftelse.

➤ Dine betalingsmuligheder

Alle priser er angivet i danske priser inkl. moms og andre afgifter.
Priserne gælder kun ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne.

Betaling for varerne kan ske online ved brug af følgende betalingsmuligheder:

• Visa
  • Master Card

Bankoverførsel

Vi afsender først varerne, når vi har registreret din betaling.
Overfør betalingen til følgende bankkonto:

• Middelfart sparekasse
  • reg nr. 0757
  • Kontonummer 3230592429

Husk at påføre ordrenummer på overførslen (sendt til dig pr. mail)

➤ Fortrydelsesret/returret

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer købt i webshoppen.

Ønsker du at benytte fortrydelsesretten, skal varen returneres uåbnet og i samme stand og mængde som ved modtagelse.

Du kan returnere en vare ved at sende den til den angivne adresse under Juridiske oplysninger øverst i handelsbetingelserne. Vedlæg derudover en kopi af bon/kvittering.

• Sådan returnerer du
    Du skal inden 14 dage fra modtagelsen, meddele os om, at du ønsker at fortryde dit køb.
    Det er dig, som skal dokumentere rettidig meddelelse om fortrydelsen.
    Vi opfordrer dig derfor til at sende den til os via email.Returvarerne skal sendes forsvarligt tilbage.
    Vedlæg returformularen, eller din kvittering, og sæt returlabel med forudbetalt porto på pakken.
    Varerne skal være os i hænde senest 14 dage fra den dag, hvor du modtog varerne.
  • Tilbagebetaling
    Ønsker du pengene refunderet, overføres beløbet til det anvendte kreditkort (Dankort, Visa mv.) i forbindelse med bestillingen, indenfor 14 dage fra modtagelse af varen.
  • Returneringsudgifter
    Ønsker du at returnere den købte vare, skal du selv betale for forsendelsesudgiften. Dette gælder ligeledes ved ombytning af en eller flere varer.

➤ Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. Er der fejl eller mangler ved varen, skal du snarest muligt kontakte os.

Du kan dog ikke benytte dig af reklamationsretten, hvis fejlen skyldes skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug eller ringe vedligeholdelse. Ligeledes er du forpligtiget til at henvende dig til os indenfor 2 måneder fra fejlen opdages.

Du bedes ved reklamation kontakte os på admin@usb-port.dk så vi kan aftale det videre forløb og så vi kan fremsende dig en returlabel til returnering af den defekte vare.

➤ Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Der tages forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

➤ Persondatapolitik

Sikker og krypteret betaling online
Foretages der betaling med kreditkort på webshoppen, sker betalingen på en sikker forbindelse, der garanterer, at dine betalingsoplysninger ikke er tilgængelige for uvedkommende. Når betalingen foretages online, sker det gennem en sikker krypteret metode gennem webshopsystemet og en sikker betalingsgateway. Betalingsgatewayen fungerer som dankortterminalen, der administreres hos Stripe, som overholder den internationale PCI DSS certificering – En certificering, der definerer en række krav til opbevaring, overførsel og håndtering af kreditkortdata.
Dine personlige data
Dine kontaktoplysninger gemmes med det formål at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via webshoppen, sikrer vi, at det altid sker med din fulde accept, da købet ikke kan gennemføres, medmindre handelsbetingelserne her er godkendt. Det er din sikkerhed for, at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Din IP-adresse registreres af sikkerhedsmæssige årsager når du foretager et køb. IP-adressen og evt. personlige oplysninger oplyses til politiet, hvis der er tale om falske betalinger, svindel og bedrageri med kreditkort.

Sikkerhed
Oplysninger afgivet på webshoppen videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand. Alle oplysninger gemmes på højsikrede servere.